На честь 20-річчя бренду DROP DEAD сьогодні виходить колекція 20 YEARS OF PAIN, яка включає реінкарновані дизайни з рідкісних колекцій минулих років
Для тих, хто з нами вже давно, це особлива подія. Адже наш шлях, який розпочався 12 років тому, був тісно пов’язаний із DROP DEAD. Відверто кажучи, якби не цей бренд, існування CAPTHEUNI могло б залишитися лише мрією ♂️
Недарма перші чотири роки ми носили назву DROP.SHOP
На той час DROP DEAD мав унікальний і впізнаваний стиль, який став справжньою іконою
Кожен реліз нової колекції був довгоочікуваною подією, схожою на святкування Нового року. Старі колекції на барахолках часто продавалися дорожче, ніж коштували нові, а черги до затишного магазину DROP DEAD у Лондоні нерідко розтягувалися на кілька кварталів.
У хвилях ностальгії я зазирнув до архівів лукбуків 2010-2014 років і не міг втриматися, щоб не поділитися кількома кадрами з вами)